Study of User Reuse Intention for Gamified Interactive Movies upon Flow Experience > 학술실적

4단계 BK21

미래영상콘텐츠 창의융합 교육연구단
학과소개 전공과목 및 연구분야

4단계 BK21 사업실적 입니다.

Study of User Reuse Intention for Gamified Interactive Movies upon Flo…

페이지 정보

profile_image
작성자 최고관리자
댓글 0건 조회 352회 작성일 21-06-15 16:19

본문

Study of User Reuse Intention for Gamified Interactive Movies upon Flow Experience

 

-저자: Han, Zhe ; Lee, Hyun-Seok

-2020, vol.7, no.4, pp.281-293(13pages)

-게재학술지명 : Journal of Multimedia Informaion System

-학회명 : 한국멀티미디어학회

-최종등재일자 : 2020.12.31

-참고URL : https://www.kci.go.kr/kciportal/ci/sereArticleSearch/ciSereArtiView.kci?sereArticleSearchBean.artiId=ART002669943

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.